Stop and stare

Först kom Apologize med One Republic, men den lyssna jag sönder mig på efter bara några veckor. Nu har dock äntligen en ny bra låt kommit med One Republic. Självklart ska mitt nerladdningsprog hänga sig precis när jag laddar ner den ;P. Men men så kan det vara^^.
Idag har det varit fullt upp. Idag har Mli och jag jobbat hårt med projektet. Vi har förberett för kommande möte med våra kära modeller.

Sedan på eftermiddagen var jag hos tandläkaren. Inga hål som vanligt, dock tyckte min tandläkare Eva att jag slarvat med tandtråden så hon "rengjorde" massor och körde tandtråden överallt. Jag trodde mitt tandkött skulle gå sönder. Jag ska aldrig mer slarva med tandtråd=O. För nu är allt mitt tandkött svullet och inflamerat, Ont =/. 

Efterråt var det dags att jobba. Vissa kunder var på dåligt humör idag, men i slutet kom det en sådan kund som bara gör en så glad. Hon var positiv och hjälpsam. Jag blir så glad när jag möter sådana kunder =D.
Nee, nu är det dags att dejta kudden min. Byee!


Är det bara jag eller påminner de här blommorna om popcorn? ^^
Foto: Jag
image313

Kommentarer
Postat av: påskharen

ge mig popcorn =D och en mcflurry från mcdonalds!!!
mihihihii ^^ du & jag påskkycklingar imorgon naaaa :D

2008-03-20 @ 13:53:12
Postat av: Fani

den låten är inte direkt ny för mej, då jag laddade hem one republics skiva efter "apologize", så är trött på de flesta låtarna, men de är bra! :) tandläkaren är sällan en rolig historia haha, hoppas ditt tandkött blir bättre då ;/ skönt att få lite tips om hur man sköter gaddarna bättre iaf, man vill ju gärna få dem som vita som möjligt, även om jag personligen inte kör med tandtråd utan bara borstar.
trevliga kunder gör ju så himla mkt alltså. jättefin bild, cool. påminner absolut om popcorn ja, häftigt ju. puss(L)

2008-03-20 @ 20:57:43
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0