...When I'm gone...

image298


Just nu lyssnar jag på "When I'm gone" med 3 doors down". Den är hur skön som hellst. En av deras bästa låtar.

Det här är ännu en dag som jag har ont i huvudet och känner mig väldigt förkyld. Blir trött på elendet. Vill bara bli frisk. Jag önskar att jag kunde gå till street'n ikväll. Är jättesugen på att dansa, men jag har migrän. Brukar aldrig ha det, men det händer ibland. Så det är bara att knapra panodil och hoppas att det lägger sig.
Jag borde kanske strunta i förkyldningen och träna ändå, men jag vet inte. Vill liksom inte bli sjuk igen.

Nu är det inte långt kvar tills affischen ska tryckas med info över modevisningen! Så fort jag har fått alla loggor ska jag visa affischen i bloggen. Rasmus är den som designat affischen. Låt oss säga att han kan sin sak. Vanligtvis tar han betalt, men till en fin polare som mig så gjorde han den gratisXD.

På fredag är det Otten som gäller. Hör av er om ni ska dit ;-)
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fani

jo den låten är fin :) så träligt med förkyldningar & huvudvärk du, hoppas det går över snart! ingen ide att anstränga sej då man inte känner sej riktigt kry kanske. brukar också få migrän ibland, ungefär en gång i månaden har jag en huvudvärk som kommer & går vissa dagar, svårt att förklara hehe. ska bli spännande att se affishen sen! :) det var en modevisning som var välkommen för alla eller hur var det nu igen? minns att jag frågat om det, skulle vara kul att gå & se ju. åh ska du till otten på fredag din jävel! fan jag som inte ska ut den här helgen, damn it. vi måste verkligen dra ut tillsammans någon gång inom en snar framtid, promise? fint du gjort med bilderna, vackra. take care sweetie, puss & kram(L)

2008-03-12 @ 00:37:27
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: KAFFE

wheeeeeeeeyyy when i'm gone... jag vet inte hur den går men den är skitbra =) hehe.
saknar dig sitter här "ensam" i bibbban, och försöker jobba.

2008-03-12 @ 09:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0