EU RO VI SI ON ! !

Ikväll vankas eurovision. Den stora frågan är kommer vårat svenska bidrag från Charlotte vinna. Vad tror du?
Ibland kan det verka som om eurovision handlar om vem som klär sig mest lättklätt eller vilket bidrag som har den konstigaste låten. När jag kollade på "Inför eurovision" så var det skrattretande många tjejer som klädde sig väldigt utmanande, det ena bidraget hade dansande tjejer i underkläder och sjöng "Do you wanna have fun?" och ett annat var med en massa pirater varav en tjej som hade push-up upp till halsen. Det blev bara för mkt. Ikväll hoppas jag på någolunda bra bidrag.

Charlottes bidrag är ändå hyffsat bra. Jag vet inte om hon vinner, men man kan ju alltid hoppas ;P. Ikväll blire hur som hellst schlagerparty. Själv ska jag dricka högst en cider sådär. Jag ska nämligen vara vimmelfotograf inatt. Inför kvällen har jag hittat lite inspiration av kläder från de kända Olsen-tvillingarna =D. Jag förstår inte hur de kan passa i så sjukt många olika stilar. På dem lyckas kläderna nästan alltid se snygga ut. En annan skulle se ut som ett UFO i t.ex. en stor prickig (tältaktig) klänning, men de lyckas. Haha^^ vissa har tur.
Bilderna jag inspirerats av är:
image395

image396

Kommentarer
Postat av: lydia

håller med om olsen-tvillingarna :o de är så sjukt snygga i de olika stilarna :D

2008-05-25 @ 22:58:53
URL: http://www.zoulsisters.blogg.se
Postat av: Malaco Truly

visste du att malaco juicy fruits innehåller 30% mindre socker. dessutom innehåller de naturliga fruktjuicer! =D glad juicy-sommar!

2008-05-28 @ 18:37:33
URL: http://mliiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0