FÖR VI SKA TA STUDENTEN FY FAAN VAD VI ÄR BRA!!

Nu har studentveckan kommit igång.
Detta år är det känt att vi har börjat studentveckan lite tidigare. Vilket är mycket bra, för vi är ju lite finare och lite bättre därför är det bra att vi har fler dagar att fira våra år på gymnasiet.
Igår var det lärarmiddag. Förfesten höll jag i =D.
Det blev en redig fylla och vackra videor. Inte bara vi elever var fulla under denna kväll ! ! !
En av lärarna höll ett riktigt skumt och flummigt tal efter middagen. Alla flinade och skrattade. Han var så full att han fick hänga på elever och vänta in en taxi. Dock hade jag aldrig haft lektioner med denna lärare. Däremot shotade min fysik och religionslärare Tequila. Kan de dricka sånt? =O...ne vars, men det var coolt att se lärarna göra sånt. Lärare har en tendens att vara lite småtorra sådär, men inte våra lärare inte =D.
En riktigt rolig sak som hände under middagen var att Max drog sitt partytrick. Han frågade alla efter en kondom till sitt partytrick. Det verkade vara flera st som hade kondomer, men vågade inte erkänna att de hade ngn. Efter en stunds letande hittade han en. Han tog kondomen tryckte in i näsan sedan drog han in den och tog ut den ur munnen. Det var extremt roligt och äckligt på en och samma gång!

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Är lite bakis ^^
Men däremot får ni tjuvtitta på mitt arkiv av bilder från igår hihi.
 
Vårt levebröd
image404

The one and only E.L


Fint
image398k

Fest med Boel :D
image403

Alla drogs till Wasa...(jag var ju där...EGO jag är ^^)
image400
Hulken var där (lägg märket till att ärmarna håller på att spricka...och att det är en tjejskjorta^^)
image401


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till studenten :-D

2008-05-30 @ 00:49:48
URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0