LiSAS MODE

image388
Min studentklänning ♥


Studenten vankas och shoppingen flödar. Har shoppat en en hel del fina vita kläder. MONKI är en av affärerna som har riktigt snygga vita klädesplagg. Har blivit en stamkund där. Personalen känner igen mig och brukar ställa sig och snacka lite. Alltid kul med trevlig personal.

Det känns tråkigt att jag inte har uppdaterat på länge. Jag har haft fullt upp i skolan. Jag nästan badar
läxor=P.
Om det är något som jag är glad att slippa efter studenten så är det läxor.
Om det är något jag kommer sakna så är det att träffa alla i skolan varje dag och alla rutiner. Trots att jag är morgontrött kommer jag faktiskt sakna att gå upp tidigt. Man hinner så mkt om man går upp skapligt. Dock kommer jag nog ha rutiner ändå eftersom jag jobbar.
Något som ska bli spännande är balen!!!
Den är nästa vecka, den 30:onde maj. Min klänning håller just nu på att sys^^. Ska testa den på torsdag. Det ska bli så kul att ha på sig den. Det ska bli helt underbart kul! Kan knappt bärga mig.

I nästa inlägg kommer mer uppdatering med nytagna foton
XXX LIsa

image386  image384 
Hög kjol MONKI
Accessoarer HM

image389 image387 
Jacka HM
Skarf Lindex

Kommentarer
Postat av: Josse som vill ha studentvecka NU!

Ohh jag älskar den klänningn! Åhlens eller hur!? Har testat den oxå:) Men det lutar åt en från Indiska ist! Du är såå cute i den! ;)

2008-05-27 @ 17:36:23
URL: http://shopoholicer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0