Shop until you drop

image373

Innan jag fick lönen tänkte jag: Den här gången ska jag vara riktigt duktig och spara en massa pengar.
När jag fick lönen tänkte jag: Jag borde ju spara, men det är ju ändå snart sommar och studenten.
Tänk så lätt man kommer på ursäkter till att shoppa.
I slutänden blev det en hel del shopping, men också en del sparande. Vi hade nämligen en föreläsning i skolan om hur man skulle ta hand om sin ekonomi och ett av hjälpmedlen var en kassabok. Det är jättesmart. Jag orkar aldrig skriva budget i Excel, tråkigt värre=P

Bättre att ha en kassabok, smart och enkelt. Så nu har jag mer koll på mina inkomster och utgifter. Dåligt samvete får man ju när man skriver upp utgifterna ...men man har ju sig själv att skylla.
Allt jag köpt är verkligen användbart så det känns bra. Behöver inte shoppa på ett tag (förutom strumpor förstås...det är så tråkigt att köpa...men det behövs =P..)

En annan utgift jag fortfarande funderar över är att göra en....TATUERING.
De stora funderingarna har varit omkring att skriva Faith, vilket var ngt som Mli osså fastade för när jag kom med idén om tatueringen, en annan är en blomma som jag själv ritat.
 ELLER



S H o P P I N G

Tröja MQ


Tub-top/kjol MONKI
Solglasögon MQ
 

Väst MQ


Armband HM


Kommentarer
Postat av: Fani

fin-fina grejor du :) har en likadan kjol från monki, de är skitsnygga ju (y) tycker du ska köra på blomman alltså, den var riktigt GRYM. funderar på att göra en till tatto faktiskt, alla säger att när man väl börjat blir det som en slags drog, man vill bara göra fler liksom och jag kan verkligen känna det, haha, är jättesugen på en till alltså. puss gumman

2008-05-10 @ 02:34:44
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Josse

Ohh din lilla shopholicer där! ojojo:)

2008-05-13 @ 14:55:26
URL: http://shopoholicer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0