Sommar, sommar, sommar!

image394
Foto: Jag

En somrig dag som denna måste jag tyvärr sitta och plugga. Är otroligt trött. Vet inte vad jag ska få energi ifrån. Tror jag ska be mor min om en kaffedrink när hon kommer hem. Hur som hellst så är det inte så konstigt att jag är trött. Satt uppe till klockan 12 igår och pluggade. Vill inte ha medlidande eller så. Det var bara väldigt segt. Men äntligen slipper jag plugga Biologi B mer i mitt liv, Jippiiiiiii!! Skönt att slippa. Det här är vad jag nu har kvar att plugga:

  • Religion (Buddhismen)
  • Historieeredovisning
  • Svenska-arbete

Igår kände jag mig jätteduktig. Jag satt och pluggade på skolan tills bibban stängde. Sedan drog jag och Emelie till gymet och pumpade. Först sprang vi på rullbandet. Sedan körde vi på roddmaskinerna där vi tävlade i vem som var snabbast. Sedan gick vi lös på boxningssäcken. Skönt att avreagera sig lite. Började undra om den skulle flyga iväg där ett tag. Men den satt kvar=P. Efteråt gjorde vi spännisarna sällskap och pumpade lite på maskinerna. Det känns í musklerna idag att man jobbade hårt igår. Det känns bra 8-|.

Jag i min sportinspirerade outfit
image393


Kommentarer
Postat av: ljuset i tunnelns slut

JUAAA no more suffering med biologi-läraren!! :D det ska vi fan fira rejält på studentveckan!

2008-05-23 @ 18:04:01
URL: http://mliiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0