8 dagar


Idag är det endast 8 dagar kvar tills jag och Erik ska till Thailand. Det är verkligen en behövd resa. Är rätt slutkörd just nu. Har behov av sol, bad och äventyr. När jag tänker på det kan jag knappt tro att det är sant. Visst har jag rest mycket i mina dagar, men Thailand har varit ett ställe som jag alltid velat åka till. När jag tänker på Thailand så tänker jag mig ett paradis, typ som i filmen "The Island" med Leonardo Dicaprio. Filmen som faktiskt är inspelad i Thailand. Det finns en åktur som går dit de spelade in filmen som jag hoppas vi ska ta.
Bara att få åka bort och vila ut sig känns som något väldigt underbart. Hemma i Norrköping har man ofta mycket att göra som jobba, träffa vänner-  pojkvännen- familjen, träna och festa m.m.
Det som man har att göra är underbart, men det kan ofta hända att det känns som att tiden inte räcker till. Det finns så mycket man vill göra.

Hur som hellst ska det bli underbart att åka iväg. Tiden går så snabbt.
Snart är jag där.
Längtar...

Kommentarer
Postat av: gullet2(puff)

De är du verkligen värd gullet1;P:D Och vet du vad.. nu är de bara sju dagar kvar;) love

2008-11-10 @ 00:12:23
Postat av: Hanna

kan allt se vilken bild du har tagit ;P

2008-11-10 @ 13:17:45
Postat av: Svar till Hanna:

Bilden var fin, så jag valde den :D. Vad kul att du läser min blogg Hanna!^^ puss

2008-11-12 @ 11:05:16
Postat av: Svar till gullet2(puff)

Tack honey! Men idag är det endast 5 dagar kvar tihi^^. Pussillipussar

2008-11-12 @ 11:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0