AJ!

Har idag spelat paintboll på Laserdome. Låt oss säga att det var en rätt intressant och mycket ond upplevelse. Utmanarna var personal från McDonalds. Kan passa på att nämna att jag var ensam tjej och att många av dem var väldigt pricksäkra. Paintboll i naturen är roligast, inte bara för att man kör ute i naturen utan också för att om man blir träffad så åker man ut och man får ett eller två märken på en omgång.
Men paintboll på Laserdome åker man inte ut när man blivit träffad utan man kan bli alldeles pepprad och behöva fortsätta. Kan erkänna att det var mycket spännande och delvis väldigt kul, men de extrema märkena som jag fick och smärtan gjorde det definitivt inte värt besväret. Första omgången blev jag omringad. Jag gömde mig bakom ett skydd. Jag var tvungen att sitta där i några minuter för rörde jag mig blev jag pepprad från både höger och vänster.
Visst hade vi roligt åt varandra och märkena, men usch, jag hoppas verkligen inte de är kvar under semestern =P.
Jag tänker hålla mig till Paintboll (UTOMHUS) och Laserdome med laserstrålar.
Nu är jag härdad iaf, kan jag gott säga=P.


Jag tänkte utvärdera Laserdomes paintboll med procentenheter:
Spänning 100%
Rädsla 100 %(man var skitskraj för o bli träffad)
Smärta 100 %
Träning 100 %
(sprang som en tok för att inte bli träffad)

För att ge en inblick av smärtan tänkte jag visa några märken....vissa är och förblir konfidentiella.
Vill varna känsliga tittare^^

Kan även nämna att dessa märken är ingenting mot Matthias som hade sår som blödde och inte för att han föll utan för att han blev träffad. AJ! säger jag bara.





Kommentarer
Postat av: sofhia

ajajaj ja :O Tur att de såg bättre ut igår ;) Puss på min Piff

2008-11-15 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0