ODD MOLLY




Har precis tittat igenom kläder från ODD MOLLYs kollektioner och jag måste säga att kläderna är mångsidiga, vilket också gör att det är lätt att hitta något i sin egen smak. Tröjan på den här bilden testade jag för några dagar sedan och den satt jättefint. Jag blev helt såld när jag bar den. Kan erkänna att vissa plagg är rätt så extrema, men vissa klädesplagg är verkligen så söta och så väl gjorda.

Karin Jimfelt-Ghatan, designer på Odd Molly, kan skratta sig lycklig som har designat ett så framgångsrikt märke.
ODD MOLLY är ju trots allt ett märke som även blivit populärt i Los Angeles. Man kan tro att svenskt mode är trist, men den som trodde det hade fel.

Emelie och jag hade faktiskt en del plagg från ODD MOLLY på våran modevisning. En modevisning som blev både lyckad och underhållande. Modevinsningen var våran redovisning av modetrender från 1960-talet till 2008. Det var vårat projekt i årskurs 3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0