Hårfärg

Tack för alla kommentarer om det näst senaste inlägget. Hade beslutsångest om hur jag skulle färga. De flesta tyckte jag skulle ha som på den bild med bruna slingor och lugg. Var väldigt sugen på att färga så, men då skulle jag hellst vilja göra det hos en frisör eftersom jag har en erfarenhet av att det kan bli.....hmm..rött =S.
Dock kan man inte lita på att en frisör alltid fixar det man vill ha. Minns nämligen en gång då håret blev rött istället för chokladbrunt och rött vad det som jag vid flera tillfällen nämnde till frisören att jag inte ville ha.

Hur som hellst så har jag nu inte så jättestort val, min käre mor hade ju då köpt blond hårfärg (för att slinga håret) i present till mig. Med tanke på att jag har en resa till Thailand som mål med mina pengar så får en frisörtid nog vänta ett tag. Under tiden kan jag slinga håret hemma när utväxten tittar fram.

Lindsay har alltid så snyggt hår! Lite avundsjuk...svar : JA

Kommentarer
Postat av: Fani

haha naw, tack gumman. värsta mupp-bebisen ju, haha :D jasså så hårfärgandet läggs på hyllan ett tag med andra ord alltså. minns iaf att jag var en utav dem som röstade på bruna slingor och lugg (y) ja gudars, lindsay är ju verkligen alltid snygg i håret, jag menar, världens drömsvall liksom x( tänk hur snygg man skulle kunna va i håret om man hade en massa proffsiga produkter eller ännu bättre, en personlig hårstylist! fani drömmer sej tidigt på morgonen.. pusspuss

2008-10-08 @ 07:26:46
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0