hÖst


Höstbild tagen av mig

Hösten är här och därmed också kylan. Det har redan blivit dags att ta på sig klä sig med varma och tjocka halsdukar och för att inte tala om mössa, iaf om man ska ut under kvällstid. Det mysigaste med hösten är den vackra naturen och den hemtrevliga känslan man kan skapa i hemmet. Stavgång under hösten har jag upptäckt är ett jättebra sätt att få sig en både gnutta kondition och vacker natur på en och samma gång.

Ibland kan det vara dystert väder och kallt ute. Då föredrar jag att koka en kopp Chai-te, tända en massa ljus i rummet och sätta på avkopplande musik. Det får iaf mig att bli avslappnad.

Måste bara nämna hur härligt det är att jag har kommit igång med träningen igen. Hade en paus där ett tag, eftersom jag var sjuk lite mer än en vecka. Men nu är jag igång igen. Igår körde jag och Karin BOX-pass. Det kändes underbart att träna igen. Ni vet när man precis är på väg att ge upp för man orkar knappt ett steg till, då var det bara att ge järnet igen med de sista reservkrafterna man hade kvar. Den träningen tror jag är den som ger mest.
Inte konstigt att både jag och Karin var smått skakiga efter passet. Funderar på att även träna idag. Det vore kul, men det kanske får vänta till imorn.
Ska lämna datorn ett tag nu.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Fani

bilden var jättefin :) fan vad alla tränar och har sej. ska försöka komma igång nästa vecka tänkte jag, tränar du också på sats eller? har nämligen årskort där, men inte tränat sen i våras eller något nu, haha x( puss

2008-10-05 @ 22:24:04
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0