Immunförsvars-kick



Är hemma hos Erik nu. Vi har precis druckit kamomillte och ätit en macka efter en hård dag på jobbet.
Idag är det en mycket bra dag. Lönen har kommit så därför passade jag och Sofhia på att strosa runt på stan och shoppa. Jag hittade denna fuktgivande hårinpackning från Matrix, 2 för 99 kr! Very good price!


Köpte även dessa två böcker som verkar intressanta. Jag har Mias tidigare bok "Mera självkänsla" därför tänkte jag se vad hon har att berätta om i denna bok. Den är verkligen inspirerande i vardagen. Att köpa lyckan var också en bok jag fastnade för. De berättade om den i lyxfällan och den fångade mitt intresse. Har ju en erfarenhet av att shoppingen ibland kan gå lite i överdrift så det ska bli intressant att läsa om den här kvinnans shoppingberoende.

 

Sist men inte minst åt jag och Sofhia scones på Wayne's. Där vi delade med oss idéer om morgondagens utgång.

Det känns underbart att jag nu blivit friskare. Har idag druckit en massa vatten, ätit hyffsad kost (undvikit McDonalds mat), inte ätit godis, tagit en promenad och druckit en massa te.

Läste nämligen på en hemsida igår om hur man skulle förbättra immunförsvaret. Deras resonerande var att man skulle:

  • Dricka kamomillte
  • Stressa mindre
  • Utföra Yoga
  • Förbättra kosten
  • Promenera eller springa oftare
  • Sova mera
  • Tvinga sin pojkvän att ge en massage (....den hitta jag på själv^^)


Nu ska jag mysa ner mig i sängen. Natti natti! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0