Kost och träning



Eftersom jag lovat i bloggen att jag ska uppdatera om min kost måste jag berätta att jag har syndat. Jag har börjat äta mkt mer frukt och grönsaker än vad jag tidigare har gjort, men snabbmat existerar fortfarande i mitt liv. Kamomillte har jag druckit en del och även promenerat. Dessa saker är något som stod på mitt schema för att förbättra mitt immunförsvar. Trot eller ej, men jag känner skillnad! (y)
Dock är inte kamomillte så gott som jag hade förväntat mig, det smakar som torkade sommarblommor, men vad gör man inte för en gnutta bättre immunförsvar.

För att beskriva min nyttighet/onyttighet idag så har jag:
Ätit McChicken, side-sallad och druckit juice....och för att inte glömma ...en stor choklad muffins ...skäms på mig =P
Ätit frukt
Ätit grekisk sallad, tsatsiki med nybakat bröd och stekt fårost tillsammans med mamma på Akropolis.

Kvällen avslutade sedan med att jag tränade. Jag fick ett ryck och ville träna. Det blev träning på en "träningscykel" som denna nedanför, situps, armhävningar och rygglyft. Alltihop till dunkande musik från cd:shivan Bodywork. Det kan vara rätt pushande med musik (om den har snabb och bra takt). Jag är stolt att jag fick motvivation till att träna hemma, brukar ha svårt för att få det.




Det var den uppdateringen. I nästa inlägg tänkte jag berätta om helgens bravader. En riktigt rolig helg= )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0