She's not me



Dagens låt: She's not me - Madonna (it makes me addicted)
Dagens mys: åt snacks och såg Sagan om Ringen med älsklingen
Dagens tråkigaste: Har blivit sjuk (igen =(..) så jag kunde inte hänga med på Laserdome
Dagens idol: Chris Rock, han bodde i ghettot och var fattig som tonåring, men kämpade sig fram till att bli både skådespelare och komiker. Imponerande är vad han är!
Dagens längtan: Thailand!! längtar massor. Läste i en resetidning idag och där fanns massa tips om orörda stränder och underbara utflykter att göra.
Dagens "vill göra": träna sig fit till resan
Dagens bild: Bild som Karin tagit på mig i Getåravinen, nice ha? =)
Dagens TV: Följde Idol ikväll och lyckades lista ut vem som skulle åka (Yasmina). Själv tycker jag att Alice ska vinna. Underbar röst och behöver inte anstränga sig spec mycket för att få fram vackra toner. Det kallar jag en riktig artist! (y)

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej snyggingen! Den där bilden är verkligen jättefin på dig. Jag längtar massor till Thailand, det ska bli tokmysigt :) Bara du och jag och hajarna. puss

2008-10-18 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0