Dags att börja träna igen


 
Halsbandet som ni ser på bilden är från den nya butiken "Systrarna Owens", Är så glad att jag hittade det. Jag hade letat efter snygga accesoarer i alla butiker i stan, men inte hittat något som jag verkligen ville ha. Så öppnade butiken Systrarna Owens. De har jättesnygga kläder, men deras halsband är det bästa med butiken. Som tur var så hade de bara beställt in 3 st av det jag köpte. Det är så tråkigt när man har köpt något och så ser man att typ halva stan har en likadan. Men jag är inte den typen som inte köper plagget eller halsbandet om det är så, jag tycker man ska köpa och ha på sig vad man känner för liksom.

Jag har äntligen köpt kort på Sats så imorn tänkte jag dra iväg och träna. Jag har verkligen saknat att träna för jag mår så mycket bättre när jag gör och har gjort det. Jag brukar glömma bort hur härligt det är, men när man väl är där och tar ut sig så inser man vad man har gått miste om när man inte tränat. Det bästa tycker jag är efteråt när man duschat och gjort sig i ordning. Jag brukar känna mig så avslappnad efteråt.
Visst kan det vara jobbigt med träningsverk, men då känns det i alla fall att man har tränat. Hur knasigt det än låter brukar jag bli lite glad när man känner verk i musklerna dagarna efter. Man känner sig duktig då, för då känns det verkligen att man har rört på sig och det ska det ju göra.

Nu ska jag tänka på refrängen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0