En vecka senare...

Nu sitter man här en vecka senare och är fortfarande sjuk. Jag är inte väldigt sjuk, men så sjuk att man blir trött och varm bara av att hämta ett glas vatten. Vill verkligen bli frisk nu. Jag går på Bisolvon som tydligen ska lätta upp lite, nässpray, C-vitamin (brustabletter), te och vatten. Så snart borde det ju ha någon verkan.

Vill verkligen bli frisk, är jättesugen på att träna. Något annat jag velat göra är måla, måste bara hitta ett bra motiv innan jag sätter igång. En låt som jag lyssnar sönder just nu är låten Viva la Vida med Coldplay. Den otroligt bra.

Nu tänkte jag koka mig lite te =). Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fani

jag går bara på nässpray nu men så är ju min förkylning påväg att gå över också. hoppas du blir bättre snart med gumman! du får gärna lägga upp mer målningar och sånt i bloggen, jättekul & se :D puss <3

2008-09-22 @ 14:45:31
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0