FOTO : Karin och Lisa

Igår hade jag och Karin planerat in en fotografering. Vi tyckte det vore kul att ta lite höstbilder ute i naturen. Karin hämtade upp mig med bilen och sedan bar det av mot Getåravinen. Ute var det strålande väder och på trädens löv var det som om löven målats med en massa färgglada färger. Det var otroligt vackert. Väl framme vid Getåravinen var det en massa skolelever som gick runt med håvar och block så vi bestämde oss för att vänta med fotograferingen och ha lite picknick. Det var riktigt mysigt. Karin hade tagit med sig kaffe och mjölk och jag riskakor och delicatobollar. MUMS!
Sedan fyllde vi kameran med en massa bilder. Det var otroligt kul och mysigt. 
Efter den lyckade fotograferingen drog vi hemmåt till Karin där vi möttes av hennes söta hund Tiffany och hennes katt Nelly, jättesöta och mysiga. Därefter tittade vi igenom bilderna. Det var riktigt kul. Vissa miiner var riktigt roliga, men de flesta var imponerande bra. 
Sedan tog vi ett varmt bad. Det behövdes verkligen efter en lite småkylig dag. Det var ju trots allt lite kallt under trädens löv och barr som var som dålde solen. 
Det var en mycket lyckad dag!
Nu ska jag sova! Sov så gott!
Ciao!


 Här är lite smakprov från gårdagens bilder.


















Kommentarer
Postat av: emelie

Dösnygga pica hörredu =)

Ta hand om dig hjärtat <3

kramar

2008-09-28 @ 20:01:18
URL: http://mliiiii.blogg.se/
Postat av: Julia

såå fina är ni måste jag bara säga! och bakgrunden är ju helt klockren där med :)

2008-09-29 @ 13:11:52
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Fani

blev klockrena bilder, du vet vilken som är min favvis ;D blev fina färger och allt, verkligen höstigt och vackert sådär (y) puss!

2008-09-30 @ 18:39:04
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Fiya

Gu vad söta ni är=)<3Dina ögon smällter in med löven på en bild :O Grymt snyggt;)

2008-10-07 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0