Fundersam...

Jag har färgat håret mycket i mina dagar, men nu har jag inte färgat så mycket på ett tag. Gjorde lite blonda slingor innan Cypern, men innan det var det mycket länge sedan jag färgade. Igår när jag var på stan hittade jag slingpaket som ger bruna och ett paket som ger blonda slingor på REA.

Så nu har jag lite beslutsångest. Det känns som jag borde passa på att köpa det nu och sedan slinga när utväxten är framme...

Frågan är...bruna eller blonda slingor? Vad tycker ni??

NU


Tidigare färgkombinationer som jag har haft








Kommentarer
Postat av: Fani

jag tror som du hade det på tredje bilden var allra finast faktiskt, det vill säga den näst sista. puss!

2008-09-30 @ 18:38:09
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Anonym

näst nedersta;D

2008-10-02 @ 02:51:02
Postat av: Your own hairstylista

jag tycker att du ska färga blonda slingor! Jag kan färga på dig =) hihihi

pussar älsklingen ♥

2008-10-02 @ 13:36:34
Postat av: josse

helt klart luggbilden lisa!:)

2008-10-02 @ 23:29:01
URL: http://shopohlicer.blogg.se/
Postat av: Sofhia

Blonda slingor tycker jag.. men det är svårt verkligen för du konstigt nog passa i alla de där färgerna :O=) Puss älsk

2008-10-07 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0