Mera självkänsla!

Idag la jag TV-tittandet på hyllan för en ego-kick via boken "Mera självkänsla". För den som inte läst eller hört talas om denna bok så har den missat något stort. Denna bok beskriver massa intressanta lösningar och problem som de flesta stöter på i livet. Man kan inte få för mycket självkänsla därför kan vem som helst läsa denna bok. Jag har bara läst 52 sidor än så länge, men redan är den väldigt intressant och får en att tänka om med vissa val man väljer i vardagen. Dock tycker jag inte att hon har rätt i allt hon säger, men hon har onekligen en bra uppfattning om hur man ska leva sitt liv och hur man ska tänka när man kommer till vissa vägval i livet. Hon inspirerar mig till att förbättra mitt tankesätt och förändra hur jag lägger upp mitt liv. Jag tycker att Mia Törnblom får en verkligen att vilja prioritera rätt saker.


Kommentarer
Postat av: Fani

den här boken har mamma länge tjatat på mej om att läsa och måste erkänna att jag verkligen är sugen på den alltså, har bara hört en massa posetivt om den, verkar riktigt bra! :) puss<3

2008-09-22 @ 14:44:33
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0