Trött och sjuk

Enda sedan i lördags har jag varit sjuk. Det är så typiskt precis när man kommit igång med träningen då bankar förkyldningen på dörren.

De senaste dagarna har jag tittat på film, serier, film, men också serier och gissa vad? filmer också faktiskt =). Det har varit både segt, men samtidigt avkopplande. Eftersom jag brukar vara rätt upptagen av mig med jobb, kompisar, pojkvännen, familjen m.m. så brukar jag inte koppla av så mycket. Därför har det varit rätt skönt att vara sjuk.

Jag brukar inte följa några serier förutom Heroes annars, men de senaste dagarna när jag varit sjuk har jag haft massor av tid att se på TV. Serierna som varit bra har varit Simpsons, VÄNNER, MADE, That 70's show, One tree hill och Operah m.m.
Ibland kan det vara skönt att vara sjuk just för att då har man en anledning till att ligga hemma och bara mysa framför TV:n.
Något som var intressant att titta på idag var Operah, Tom Cruise firade 25 år i filmbranchen så man fick se en massa bra klipp från hans filmer och många skådespelare kommenterade Tom som privatperson. Jag fick en helt annan bild av honom än jag haft tidigare. Innan har jag mest tänkt "Det är ju han som är tillsammans med Katie Holmes som är vad?...typ 16 år yngre än honom". Jag tycker fortfarande att det är lite skumt att det är så stor ålderskillnad mellan dem, men Tom Cruise verkar vara en smart kille som är seriös med vad han gör.

Nu är det bäst att lägga sig så jag blir av med den här rethostan och öroninflamationen =/
Men innan jag lägger mig tänkte jag lägga in bilden som jag nyss hittade på datorn. sitter nämligen vid min gamla dator eftersom det trådlösa internet pga av någon konstig anledning slutat fungera.
Här är bilden iaf, jag måste säga att jag saknar mitt långa blonda hår =(


Kommentarer
Postat av: Fani

du skriver så bra gumman, alltid lika trevligt att läsa din blogg, huhu :) det där programmet med tom cruise hade nog varit bra för mej att se för jag har inte direkt fått någon bra uppfattning om honom, haha. krya på dej, krya på mej med för den delen x( förkylningar sucks! puss <3

2008-09-17 @ 01:54:35
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0