Starsky and Hutch




Idag tänkte jag börja dagen med en joggingtur med Erik, men varken halsen eller huvudet var inställd på en joggingtur, speciellt inte tidigt på morgonen. Har en jobbig förkyldning just nu som inte vill släppa.
Dagen blev dock bättre. De ringde från McDonalds och ville att jag skulle jobba lite extra, i min halvsovande stämma svarade jag ja till det. Jag skulle behöva lite extra pengar. Min mobil är på väg mot sitt slut. Den går knappt att smsa med längre + att inte alla samtal går fram. Så jag håller just nu på att spana efter en ny mobil. Om ni har någon att rekomendera så skriv gärna.


När jag väl kom till jobbet var det ovanligt lite att göra, men det var kul för då kunde man variera lite, stå i driven ibland och kassan ibland. Senare drog jag och Emelie till SATS och tränade Core. Kände mig väldigt duktig som både jobbade och tränade. Ska försöka träna extra mycket i veckan. Imorn ska jag och Sofhia träna BOX-pass. Det är riktigt jobbigt, men väldigt kul. Jag lyckades göra det klassiska misstaget att ta ut mig alldeles för mycket i början så den här gången ska jag försöka att inte upprepa misstaget,

Något som jag har funderat över idag är vad jag ska ha på mig på lördag, ska på fest med "hot pirates"-tema, men än har jag inte listat ut vad jag ska ha på mig. Har en massa toppar jag skulle kunna använda, men jag vet inte om jag ska ha shorts eller vad jag ska ha. Vad tycker ni?

Nu ska jag fortsätta titta på Starsky and Hutch, Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0