"YOHO a pirates life for me.."

Förra helgen var det piratfest. Kvällen började med att jag, Karin och Jessica var hemma hos Karin och korkade upp. Karin som är mästaren på att fånga goda smaker blandade oss kaffedrinkar med en touch av sprit och även fruktdrinkar. Det var verkligen So Delicious! Musiken var igång och även kameran. Det blev sjukt mycket bilder tagna. Inte bara på förfesten hos Karin, men också på Otten. När jag menar mycket bilder som kan jag meddela att jag har hela 249 bilder från den kvällen. Snacka om att jag måste rensa lite ;-).

Hur som hellst så hade vi väldigt kul. Bra musik, snygga kort och senare kom Sofhia som gjorde kvällen ännu bättre. Fulla och glada flickor utklädda som pirater drog vi iväg till Otten. Viktor en kompis till mig hade planerat kvällen på Otten med Buffé, välkomstdrink, dricka till maten och även en hel del lekar.

Eftersom vi var sena (fint folk kommer alltid sist) så hade de redan delat ut alla välkomstdrinkar, men så plötsligt så dyker Karin upp nöjd över att hon flirtat till sig en välkomstdrink. Fick hon en drink så skulle vi självklart ha en. Så vi ställde oss där och försökte. Det fungerade inte till en början, men till sist hade vi alla fyra våra drinkar. Berusade började vi ta för oss av buffén. Det såg väldigt gott ut, men när vi väl satte oss till bords så lyste alla discolampor på maten i alla möjliga färger, rosa, blå, grön...på något sätt såg det inte alls aptitligt ut. Man såg bara konturer av något som var grillade spett och potatissallad.

Efter maten satte musiken igång och sedan blev det även dags för tävlingar. Det blev bl.a. tipspromenad. Den vet jag inte hur det gick. Vi vann inte iaf det vet jag. Senare var det dags för shottävling där de redan hade bestämt vilka som skulle delta. Jag blev en av dom.
Shottävlingen gick ut på att man skulle springa upp till övervåningen dricka en äcklig Bin Laden-shot (som jag fick nog av under frackveckan) och springa ner med glaset till Martin. Med tanke på att jag var lite sjuk den kvällen så är jag stolt med tanke på att jag blev 2:a av oss 4 deltagare. Efteråt dansade vi massor. Vi blev lite uttråkade för ett tag och drog till Teaterbaren, det var kul ett tag, men det var inte så mycket drag där. Sedan drog vi tillbaka till Otten, festade mycket och tog en massa kort. Sedan drog jag hem.
Jag var ju trots allt inte frisk så jag tänkte vila ut.

Kvällen var iaf väldigt rolig. Jag träffade mycket trevligt folk. Det blev många galna bilder. En väldigt lyckad kväll!


Här är vimmel från festen
Take a look!


Förfest


My Jessy and I



Hot pirates!


Och posar det gör vi ;-)


OTTEN - Pirate Night
 
Drink up YOHO!


Piratflickor...på tjejtoan


Vi ändrade temat under kvällen =P


PiratOskar och PiratCookie


Okänd, Jessica, Sofhia och Oscar


Pussellipuss! : )


Pirates!


Jag, Sofhia och Erik, snygga miiner XD


Kommentarer
Postat av: Fani

fan du knäckte verkligen som pirat alltså, LÄTT snyggast ;D

2008-09-22 @ 14:43:46
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Sofhia

Älskar er tjejer!

2008-09-25 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0