80-talstema


I fredags var det 80:talstema på Hugos och jag, Emelie och Jessica var förstås taggade. Jessica hade tyvärr inte fått veta att det var temakväll, men det var ju fler som inte visste + att vi fick färgglada band på Hugos som passade bra till temat. Innan vi drog ut hade vi trevligt hemma hos mig. Med ett glatt humör gick vi in på Hugos. Vi hade tänkt även dra till Otten, men jösses vilken kö. Den orkade vi inte stå i.

På Hugos hade festen redan dragit igång trots att natten var ung.
Kul nog var också Sofhia och Issa där! Väldigt snart fick vi syn på att det var Singstar-tävling på gång. Som den Singstar-fantast man är, blev jag förstås intresserad. Det visade sig att man skulle tävla mot en från Hugos för att vinna en shot. När det till slut var min tur var jag verkligen taggad på att vinna. Plötsligt fick jag syn på att Poison med Alice Cooper fanns med. Eftersom jag visste sedan tidigare att jag var riktigt bra på denna låt så valde jag den. Det var så himla kul. Jag trodde det skulle bli svårare efter några glas cider, men det var lätt som en plätt o vinna.
Det gick t.o.m. ännu bättre än i nyktert tillstånd. Så sedan kom min lakrits-shot, mums ^^.

Resten av kvällen blev det mycket dans och mingel. En riktigt lyckad kväll!


Posarna!



Innan utgången=D


Vi visar våra tatueringar :)


Jag och Issa!^^

Kommentarer
Postat av: Soffan

Vilka snyggingar må jag säga!! Vilken lyckad kväll det blev:D

2009-04-06 @ 23:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0