Elise


Igår beställde jag denna skönhet till klänning på Nelly.se. Det är en klänning av märket Elise Ryan.
Eftersom jag ska ha Hollywoodfest för att fira att jag fyller 20 så vill jag slå på stort när det gäller klädseln.
Det ska bli en helspäckad kväll med röda mattan utrullad, dansuppvisning av Kevin, bra priser i baren, hollywoodtema. Det kan också hända att en kille kommer sjunga för oss denna festliga kväll. Jag längtar otroligt mycket redan och det ska bli underbart att träffa så mycket härligt folk som man känner, på en och samma kväll.

Att jag även ska till Egypten på fredag känns som pricken över i. Det ska bli underbart att få sola, bada och koppla av. Något som jag verkligen ser fram emot! Jag ska försöka simma flera längder varje morgon. Det är kul att man kan bli slim genom att göra något så enkelt som att simma. Vi ska även se pyramiderna när vi är där. Vilket känns som något man bör göra någon gång i livet.
Ha det så underbart i vårsolen nu! Själv ska jag försöka bli frisk från en jobbig förkyldning!
XOXO Lisa


Kommentarer
Postat av: Från främlingen;)

Du kommer få det toppen kul i egyptien är jag säker på!! Det är du mest värd av allt o alla!! Jag hoppas att du blir frisk snart älskling<3<3<3

2009-04-06 @ 23:39:40
Postat av: Anonym

OJ OJ den liknar min klänning jag ska ha på din fest =)

Fast min är svart och vit randig ju.

hahah va roligt, typ samma modell...

2009-04-08 @ 11:25:21
Postat av: Det var från mig. Mliiiiiiiiiiiiiiiiiii

sorry, glömde skriva att det var från mig ^^

DÖ SNYGG klänning btw, me loves it <3

2009-04-08 @ 11:26:48
URL: http://mliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0