En GOD morgon



Även denna dag är solig, underbart!

Min frukost denna "morgon" (snarare min brunch) bestod av smaskig smoothie gjord av yogurt, is, hallon och blåbär, grova mackor med ost och paprika och ett glas "God morgon juice". Vilken energikick! Även om jag föredrar ljust bröd så var denna frukost en jättebra start på dagen.
Har börjat med min nyttiga vecka. Dock i följd av detta har jag blivit jättesugen på onyttigheter såsom pizza och kebab och för att inte tala om godis!
Många frestelser jag ska försöka stå emot nu innan vi drar till Egypten.
Tänkte köra en intensiv-veckaWorld Class nu och träna hårt innan man ska sola och bada i värmen. Dock har jag tänkt att träna i Egypten också. Älskar att simma, så det kommer bli härligt simma en massa längder varje dag. Önskar ibland att man hade en pool så man kunde köra flera längder varje morgon.
Nu ska jag ut i solskenet!
XOXO Lisa

SMOOTHIE!


Kommentarer
Postat av: Erik

Det var verkligen en av de nyttigaste frukostar jag ätit på länge. Man kände verkligen hur nyttigt brödet var, men det var ju gott också. Och våra smoothies var också riktigt mumsiga. Ser verkigen fram emot att åka till Egypten, och hoppas att man kan få nån sovmorgon (ävne om jag har sagt att du får tvinga mig till bassängen) :) Puss

2009-04-03 @ 22:18:27
Postat av: Flisan

ÅH! Smoothies! Det ska jag försöka bygga mig en direkt... fasiken vad gott!

2009-04-04 @ 20:47:30
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där smoothiesen ser ju riktigt lyckad ut;D

2009-04-06 @ 23:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0