Nu är Lisa på vift igen


Bild från Thailand, snodde ungens gunga, nee vars^^

I natt rullas bilen till Arlanda där vi ska resa till Egypten. Underbart ska det bli. Resan är behövd. Dock är det packningshysteri hemma hos Lisa. Jag hoppas jag inte har glömt något. Dock kan jag nog säga att det är ett överflöd av toppar i min väska. 2 toppar för varje dag...kommer jag behöva så många?
Känns skönt att ha fixat allt innan man drar. Sökt in till Universitet, växlat pengar....you name it!

Jag måste bara fråga er om det är någon mer än jag som blivit kär i dessa små "nyttiga bakterier" i reklamen för hälsofil? Supersöta ^^

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får världens underbaraste resa för det är ni värda!! Saknar dig redan!<3<3<3

Haha sötaste hälsofilsgubbarna ever, man vill knappt äta dom:P

2009-04-10 @ 17:10:46
Postat av: Anonym

JAAAAAMOOODUULEVVVA JAAAMÅÅÅÅÅDULEEEEVAAA JAAAMUUUUUDUUULEEEVAAAAA UUUUUTTTTT IIII HUUUUNDRRAAA DEEEE ÅÅÅÅÅR JAAAA VVVIIIIISST SSSSKKKKKAAA DUUUULEEEEVVA JAAAA VIIST SKAAA DUUUULEEEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAAAA VIIIIISST T T T SK KAAAAAAAA DUUUU LEEEEEEVVVVAAAAA I HUUUUUUUNDDDDRAAAAAAAAAAAADEEEEEEEEEEÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! Grattis vännen!!!!<3

2009-04-15 @ 13:25:32
Postat av: Fanny

Vad kul att åka och resa! Men varför åker alla till Egypten?

2009-04-17 @ 14:35:51
URL: http://faaantaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0