Aujourd ' hui, Idag

Idag har det varit underbart väder helad dag och vi har varit igang nästan hela tiden. Vi har badat massor i poolen. Jag och Leo lekte hela tiden. Med en busunge som honom far man inte en lugn stund. Först lekte vi att han var instängd bakom poolstegen och jag var tvungen att leta efter nyckeln. Sedan var tydligen mitt ben brutet och da skulle jag till sjukhuset (ni ser det är snabba vändningar i lekandet). Leo var ambulans och drog omkring med mig i poolen. Barnen har ocksa gungat en del och vi har spelat en badminton. Det var riktigt kul! De börjar bli duktiga. Det känns riktigt kul för Per har sagt att jag har gjort ett mycket bra jobb med barnen. Det känns skönt och ocksa kul att höra det med tanke pa att jag inte jobbat med barn förut.

Imorgon ska jag resa hem. Det ska bli spännande och se hur det gar, om jag kommer med planet eller inte =P. Har aldrig rest ensam förut. Sa imorgon vid halv 12 pa natten är jag äntligen hemma. Ska bli skönt att sova i sin egen säng, men oj vad jag kommer sakna att ha sol varje dag....sola och bada.

Idag läste jag ut boken Mellan dröm och verklighet. En okej bok som handlar om en trendig barnläkare som blir förblindad av det lyxiga livet. Hon börjar röra sig i rika kretsar och glömmer bort vilka personer som verkligen betyder nagonting för henne. Den var intressant. Jag ska nog börja läsa Trollbunden ikväll. ännu en bok som jag inte läst.
Nu ska jag se vad barnen har för sig, "Duty calls"
Bonne nuit! Au revoir!
XOXO Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0