Madonna rocks!


Kvällen började med att vi slog oss ner på The Bishop Arms och tog några öl och käkade middag. Himla god mat där! Så diskuterade vi allt möjligt. Vi hade riktigt trevligt, men det var inte alls mot vad som väntade oss!

Vilken konsert! helt otroligt. Kvinnan är 51 år och musklad som jag vet inte vad. En mycket imponerande show. Klockan 10 igår kväll körde hon igång. Våra platser vad högt upp på läktaren så vi kunde se när hon gick in bakom scenen. Publiken blev helvild. Det var antagligen runt 50 000 personer på plats för att se denna spektakulära show. Vädret innan konserten var ingen höjdare, spöregn! Mina tygskor fick sig ett kallt bad, men som tur var slutade det innan konserten hann börja. Innan hon kom upp på scenen körde hela stadion vågen. Det var roligt att se att så många var med! 

Sedan var det fullt race hela kvällen. Madonna tog inga längre pauser innan hon körde på med full energi. Hon var riktigt bra live även om en del var ju redan inspelat innan konserten.
Hon var även duktig på gitarr vilket höjde stämningen ännu mer. Allt var verkligen välplanerat och häftigt. De hade en rund och häftig skärm som visade coola bilder och videos med Madonna. De körde även fram en snygg och vit bil på scenen som Madonna satt i. Vilken känsla det var att gunga och klappa till hennes låtar samtidigt som man såg alla huvuden nere på planen. Vid slutet var hon modig nog att närma sig publiken en hel del. Hon t.o.m. tog en killes hatt och dansade runt i den. Jag såg aldrig att han fick tillbaks den, men han var nog himla glad ändå skulle jag säga.

Att hissa: Hennes energi, dans och scennärvaro. Hennes dansare är även någonting att hissa. De var otroliga. Tyckte även det var kul att de hade en hyllning för Michael Jackson.

Att dissa: Hade velat höra fler klassiker. Showen slutade också väldigt tvärt med texten GAME OVER.

Tyvärr dog min kamera efter en bild av scenen. Kunde tyvärr inte ladda kameran eftersom min laddare var i väskan som jag hade i Frankrike och som inte kom till flygplatsen. Nu kan jag iaf meddela att väskan är i säkert förvar. Den hade bara inte kommit med planet i Amsterdam.
Dags att lämna datorn. Njut av sommaren och koppla av! XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0