Madonna snart

Madonnas Louis Vuitton-kampanj

Nu är det tre dagar tills jag kommer hem. I helgen blir det Madonnakonsert sa det blir att dra iväg till Göteborg dagen efter att jag kommer hem. Visst är hon bra vacker i den här kampanjen för Louis Vuitton. Det ska bli sa häftigt att se henne i Ullevi. Hon verkar ha en bra scennärvaro.

Har börjat längta hem bra mycket. Egentligen skrev jag det här igar, men det visade sig att internet hade slutat fungera efter början av inlägget sa jag far skriva om allt igen, *suckar*. Idag har vi varit pa badhuset, är helt slut efter allt dykande och lekande. För att inte tala om alla ggr jag fick springa efter Leo, den yngste pa fyra ar som har energi som jag vet inte vad. Morgonpigg är han ocksa. önskar jag vore det. Idag är det endast tva dagar kvar tills jag kommer hem till Norpan. Da blir det att boka massage och klipptid. Ska bli underbart och unna sig lite massage. Min rygg är lite paj just nu.

Oj vad jag kommer sova gott i natt. är helt slut. I natt sov jag inte alls bra, men snart ska jag fa sova i min säng igen, äntligen. Dock sa aker vi ju dagen efter att jag kommit hem sa jag hinner inte stadga mig sa mycket inte. Nu ska vi spela kort. Hoppas allt är bra där hemma! Bonne nuit!
XOXO Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0