Sommaren i City


Idag ska jag träffa ♥Fiaaaa♥. Det var så länge sedan nu. Det blir en liten tur i staden och sedan tror jag det lutar mot en mysig picknick i solen. Kanske en glass på det om vi är sugna. Underbart att solen ville titta fram idag så jag äntligen har användning för min solglasögon. Skulle behöva ett par nya chinos, mina har gått sönder, snyft!
I natt har jag knappt sovit en blund. Hade otroligt ont i både nacken och min arm. Kunde inte hitta något bra sätt att ligga på, men jag drömde lite grann i alla fall. Drömde om att jag var tillbaka i Frankrike som au-pair och tog hand om barnen. Jag drömde att de hade ätit upp stora påsar med godis som de hittat i huset och min morbror var lite upprörd. Jag var glad när jag vaknade upp i Sverige.
Jaja, nu ska jag njuta av solen. Peace out!
XOXO Lisa


Kommentarer
Postat av: Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Snygga solbrillor!

2009-08-14 @ 15:03:48
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0