It's a beautiful day (singing)



Annu en dag i underbara Australien. Nar vi sitter dar pa stranden blickar ut over vilda vagor och surfare som aker runt i vagorna, solen skiner, en bra bok i handen, da ar det himla svart att langta hem. Jag forstar varfor sa manga vill stanna i detta fantastiska land. Helt underbart. Jag ar sa glad, min fot har blivit mycket battre, och som den optimist jag ar sa tror jag att den kommer vara bra inom tva dagar sa att jag kan surfa.
Idag ska vi ut pa stan och soka jobb. Borjar bli riktigt sugen pa att jobba nu. Det vore kul!
Hur ar det dar hemma? Regnar det? Hoppas det ;P
Nu ska jag fixa till mitt CV och personliga brev. seee yaaa laater!
XOXO Lisa

Har ar bilder fran Seven mile beach! I miss surf camp :(





Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder! :D Blir så glad av att höra att foten blivit bättre. Går det bra med surfandet nu? Lycka till med jobben! xoxo fhia

2009-12-04 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0