Fråga till er



I april har jag bokat tid hos frisören. Tanken är att jag ska färga håret. Jag tänkte antingen göra slingor eller färga hela håret, troligen i den här färgen, vad tycker ni?
Jag tror den skulle bli jättesnygg på mig. Jag har haft beslutsångest över vilken hårfärg jag vill ha, jättelänge, men äntligen har jag kommit till underfund med vad jag vill. Jag tycker brunt hår är snyggast, men jag trivs bäst i blont hår. Det kanske låter knasigt, men jag tycker liksom att blont hår matchar mina ögon bättre.
Dock kommer jag antagligen en dag färga håret till min riktiga hårfärg, men det kommer bli när jag är trött på att färga håret och det har jag inte tröttnat på än iaf.
Nu ska jag göra mig iordning för träning
XOXO
Lisa


Kommentarer
Postat av: Alex

Tycker du är het i brunt ! :P Men den blonda färgen var riktigt fin på bilden. Men jag röstar ändå på att du ska ha någon snygg mörkbrun färg =)

2009-02-12 @ 13:07:12
URL: http://videungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0