Au-pairlivet...

Hej alla glada och ovriga. Har i Frankrike ar det fullt upp. 3 barn och en massa passande. Det var inte riktigt som jag tankt mig, men det  blir det iofs inte sa ofta. Jag sitter just nu i en stuga uppe i bergen och skriver. Antligen fick jag ta en paus fran barnen for att sitta har och skriva till er. Utanfor ar en fantastisk utsikt. Dock bor vi inte har. Vi ar och halsar pa min morbrors slakting. Saknar alla mina nära dar hemma. Precis som forra gangen jag var i frankrike sa ater man inte vidare nyttigt har. Choklad ar huvudingrediensen i ALLT. frukost-middag....=P

Jag har nastan last ut den 7:e boken av Harry potter serien nu. Det ar otroligt spannande. Ska bli otroligt kul nar jag kommer hem sa jag kan se den 6:e filmen pa bio. Sag den 5:e pa franska har om dagen....hahah...det lat och sag lite kul ut. Jag har verkligen borjat uppskatta allt underbart dar hemma i Sverige. Vi kan skratta oss lyckliga som har det sa bra som vi har. All god mat, harligt folk, bra kultur, vacker natur m.m.

Nu har ni fatt lite uppdatering. Hade sa bra allihopa.
XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag håller helt med om maten. vad är det för ställe där man äter hasselnötsmuffins till frukost, och bullar med hasselötskräm. Usch! Men vi hade verkligen underbar utsikt från våran stuga. Med bergen och hjärtat på dom. Harry Potter på franska låter intressant. Måste vara ungefär som James Bond på tyska fast lite sämre. Ha det bäst älskling! Puss puss puss

2009-07-14 @ 23:43:23
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej, och tack =) min utbildning var drygt ett halvår, och då var det hårstylistutibildning, extensions, teater och massa sånt skoj med =)

2009-07-15 @ 21:03:56
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0