En shopaholics bekännelse

Här har vi en tjej med snygg stil. Det irriterande är att vad hon än har pa sig sa verkar allt sitta och se sa bra ut pa henne. önskar daliga kläddagar inte existerade ;-)



Bonjour!
Jaha sa ännu en dag har gatt i Frankriket. Jag vaknade denna morgon tidigt som vanligt av den lille som undrade var sin pappa var. Snacka om att jag är morgontrött. För er som är morgontrötta och inte vaknar av erat alarm. Av en 4:aring vaknar man ;-). Jag önskar att jag vore en sadan morgonpigg människa som hoppar upp pa morgonen pigg och glad. Istället är man en riktig nattuggla som är pigg pa natten och maste tvinga sig att släcka för att försöka sova och fa energi.

Idag var vi uppe i bergen igen, men pa kalas denna gang. En vän till barnen fyllde ar. Det blev en massa mat och sedan en tarta vars ljus spelade "Happy birthday". Väldigt mysigt och gott dessutom. Efterat lekte vi förstas. Blev jagad av tva pojkar med plastpistoler =P, Det blev även en del pingis. Vilket är riktigt kul! Börjar även bli bra pa det. Funderar pa att inskaffa ett pingisbord när jag är tillbaks i Norpan, men nog om det.

Vad jag tänkte passa pa att nämna är att jag shopaholicen ska ut pa stan i Geneve och shoppa och äta en massa god mat pa lördag, it's going to be awsome! Staden är verkligen underbar. Massor med klädaffärer, goda restauranger.
Jag tänkte leta snygga toppar och kanske titta efter en indisk restaurang. Den som Erik och jag at pa....saaaaa GOTT!
Nej, gott folk, nu är det sängdags för moi. Salut!
XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: a

ja bra att göra av me bästa tipsen urtidningarna.D

2009-07-24 @ 09:04:55
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: fhianlihan

Att bli jagad av två kids med pistol låter lite läskigt faktiskt haha :D Vad gott med tårta och mat!! Har de samma rätter som i Sverige på kalas? xoxo fhia

2009-07-24 @ 22:06:07
Postat av: Erik

Jag tycker lite synd om dig som tvingas upp så tidigt. Jag vet ju hur det brukar vara hemma :P. handla frukost vid 12. Men då kanske du är inne i det och får tvinga upp mig istället när du kommer hem. :) Pusspuss

2009-07-29 @ 11:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0