Från ett somrigt Sverige till fantastiska Frankrike!

Här ser ni hur jag har sett ut idag!



Oj, vad det har varit underbart härligt här hemma i självaste Sverige. Så mycket kul har hänt på senare tid,  jag har umgåtts med Misha som kommit hem från Australien, jag har badat en massa med vänner, kommit igång med träningen.  Det har varit varmt, ja tropiskt och soligt, helt underbart! Precis sådär som sommaren ska vara, men imorn lämnar jag detta underbara för nya äventyr. Ska jobba som au-pair i Frankrike med tre barn. Första veckan ska vi hyra ett hus i bergen och vandra, bada och allt möjligt kul!
Eftersom jag bloggar nu på kvällskvisten, det är sent och väskan står öppen ....och inte färdigpackad så tänkte jag bara lägga in lite somriga bilder och säga hej då för ett tag! =) Hade underbart hemma i Sverige! XOXO Lisa

Tänkte med alla somriga bilder visa vad vi gjort de senaste dagarna!
Jag har....

....solat...


...badat..


...paddlat kajak...


...målat...


...käkat middag...


...och ätit en massa jordgubbar förstås...


...och lekt med Emelie...


...och tagit mysiga sommarbilder!


Kommentarer
Postat av: fhis

Fin målning! Du får så ofta till det när penseln kommer fram:D

2009-07-21 @ 23:50:54
Postat av: Lena

hehe yes det tycker jag, allt det är har stor betydelse för en blogg :)



snygg byxdress!

2009-07-23 @ 16:07:58
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0