Man blir vad man äter


Vid det här laget borde jag ha blivit en baguette eller kanske nagot i choklad. Nee vars...Dock försöker jag ga ner i vikt nu. Bara för att man är i Frankrike betyder det inte att man kan vara hur onyttig som helst.

Idag har jag och barnen varit och badat hela dagen. Hoppat, plaskat och akt rutschbana (eller hur det stavas ;) ). Har blivit rätt solbränd. Solen sken hela dagen när vi badade.  Man maste verkligen vara uppmärksam hela tiden när man har ett barn pa 4 ar med sig. Man vet aldrig vad som kan handa. Nu är jag inte sugen pa att skaffa barn pa jäääättelänge, hur mysiga barn än kan vara sa blir man sa bunden. Det är mycket ansvar. Dock hade vi kul idag. Det var skönt att komma ifran huset och vara ute lite. Barnen vill vanligtvis endast titta pa TV, de är som hypnotiserade av den där apparaten, de vet när och vad som gar hela tiden. Själv är jag inte sa intresserad av TV:n, speciellt inte när det är pa franska. Försöker dock lära mig en del. Det är rätt kul att lära sig sprak och lättare när man hör spraket hela tiden. Langtar efter att se Harry Potter 6 pa bio, den har haft premiär nyligen. Själv är jag pa det sista kapitlet av 7:an. Ville läsa klart den igar, men fick extrem migrän. När jag väl lyckades somna vaknade jag av att regnade in genom takfönstret, hehe vilket sätt att vakna pa. Inte ngn favorit direkt.

Nu ska jag vara social pa msn. Hade underbart. XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

men hur sjukt gott är inte de där då?:O :D



http://www.mariaelisabeths.blogg.se

2009-07-16 @ 11:38:42
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: iman helin

Yummi!

2009-07-16 @ 21:47:32
URL: http://oquality.blogg.se/
Postat av: pelle

uj, vad gör ni france? semestrar?

2009-07-18 @ 17:38:35
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sofhia

Den där bilden ser väldigt god ut :O :D

2009-07-21 @ 23:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0