En vecka i Grekland


Jag tittar ut och ser vita moln som praktiskt taget täcker hela himlen. Känns inte sådär jättekul att vara hemma i Sverige. Det är ju förstås helt underbart och träffa alla man saknat, men varför måste Sverige ha så tråkigt väder? Hade värmebölja för några dagar sedan, men det vände väldigt fort. Får hoppas att solen tittar fram snart igen. I Grekland var det iaf hur bra väder som hellst. Väldigt varmt och soligt varje dag. Vad passade inte perfekt då om inte att ta och svalka sig i någon av de 4 poolerna varje dag. Simmade flera längder varje dag. Simning är ett stort intresse hos mig så varför inte passa och kombinera träning och avslappning genom simning. Hotellet var jättevackert. Ett av de finaste jag någonsin besökt. Varje morgon besökte vi frukostbuffén på hotellet. Buffén som erbjöd frukter, mackor, flera pålägg såsom ägg, ost, skinka m.m.

Utsikten var gudomlig! Vackra, höga berg som höjde sig från vattnet. Det turkosa vattnet nedanför hotellet som flera segelbåtar passerade varje dag. Desto mer jag skriver desto mer längtar jag tillbaks till detta paradis. Det var även skönt att det var lågsäsong, därför var vi ca 10 par på hela hotellet som var riktigt stort. Hotellet bestod av 4 pooler, en restaurang, bar, reception, spa-avdelning, gym och en massa små vita hus som man bodde i. 






Kommentarer
Postat av: fhia

Svenskt väder är oförutsägbart kan man nog säga;) Så vad kan vara bättre än att åka bort en vecka till Grekland! Verkar vara så vackert där!

Älskar den först bilden där du sitter på den vita trappen och har en liten vindpust i håret! Underbar! <3

2009-06-13 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0