Jag planerings-streikar!

Dagens outfit: Ny Gantklänning




Börja inte ni bli trötta på att planera? Själv är jag trött på det. Ibland skulle jag bara vilja strunta i att planera, vilket jag ska försöka med så gott det går. Självklart måste jag skriva upp viktiga saker som jag inte vill glömma. Vore det inte underbart att leva i nuet mera? Det går åt så otroligt mycket tid till att oroa sig, fundera och grubbla över morgondagen och allt möjligt. Idag planerar folk så mycket att de t.o.m. planerar att de måste planera. Idag ska man verkligen hinna med allt. Inte konstigt att många är sönderstressade.

Själv uppskattar jag spontanitet. Idag var en mycket spontan dag. Jag och Sofhia hade en helt underbar dag. Det var helt ljuvligt. Vi hade picknick med en massa mumsigt, jordgubbar, goda mackor och juice. Vi har solat en massa. Vi tog dagen som den kom. Det borde jag göra oftare!

Nu ska jag ta och städa mitt rum. Hade så bra alla läsare och njut av sommaren!
XOXO Lisa


Carpe Diem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0