När Svensk sommar inte duger...


...så drömmer jag mig tillbaka till våran båttur i Grekland. Helt underbart. Kändes underbart att åka med skeppet Christina. Gunga över det härligt turkosa och blåa vattnet och se dessa öar och grottor som man bara längtar efter att besöka. Även maten var god och till fick vi vin och annat gott. Det var helt underbart att sola på skutan och sedan svalka sig när det var badpaus. Vi gled även förbi en jättevacker ö där Jackie Kennedy senare känd för Jackie Onassis gifte sig och hade det mest berömda bröllopet under 1920-talet. Det såg riktigt lyxigt och vackert ut. De hade byggt ut en pir från ön så att de skull kunna gå från båten enda till kyrkan tillsammans.
Båttuen var verkligen värd pengarna. Det var alldeles lagom med en lång utflykt under veckan. 
Om jag skulle beskriva veckan med två ord så måste det vara - HELT UNDERBART! =D
Eftersom jag åker utomlands ofta så har jag verkligen fått smak på det och då känns det nästan lite konstigt att vara hemma, Jag längtar redan till nästa resa.








Kommentarer
Postat av: Erik

Nej nej, man blir ju inte alls avundsjuk :p

Det ser ju jättehärligt ut. Jag gillar andra bilden speciellt. Det är nåt med berg..... puss

2009-06-10 @ 13:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0