Nu är det sommar nu är det sol!




Så hamnade man här igen =).  Har tränat hårt idag och natten är inte så ung längre, så jag skulle antagligen behöva lite sömn, men jag fastnade här. De här senaste dagarna har verkligen varit härliga. Jag har träffat så många underbara vänner och gårdagen var verkligen pricken över i:et. Igår åt vi en riktigt god middag ute på en restaurang i Sörping och efteråt blev det kortspel.
Det har varit rätt mycket upp- och nergångar på senare tid, därför är det härligt att det känns som att allt börjar rulla på bra igen. Tyvärr är det ju så att det kan komma motgångar när som helst, men för de som kanske har en dålig dag just idag så är mitt råd att försöka leva i nuet. Jag har fått lära mig att livet är kort. Därför tycker jag vi ta vara på det och varför inte njuta extra precis nu när det är början på sommaren, solen har börjat visa sig och våran härliga tradition s.k. Midsommar är på väg. Det skulle dock inte förvåna mig om några regndroppar visar sig just på midsommarafton, men eftersom mitt sällskap kommer vara bra så kommer jag vara glad ändå.
Vill bara berätta om att jag äntligen kommit igång med träningen räjält och det känns helt underbart. Äntligen har man lite energi igen! Har länge undrat varför jag varit så trött och nu börjar det äntligen vända. Jag vet att många som jag känner faktiskt är trötta ofta nu för tiden, men det är bara att börja träna...och förstås sova mycket. Vilket jag skulle behöva nu. Så för mig är det dags att gå till sängs! =P Sov gott!
XOXO Lisa



Jag - förra midsommarafton, ute i skärgården! Det var tider det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0