Vilken besvikelse

Förlust för Sverige
Ikväll satt jag taggad för fotboll i soffan. Det var en rysligt spännande match mellan England och Sverige U21 EM. När det stod 3-0 till England tänkte alla att nu var det klippt, men jag trodde ändå att de kanske kunde ta igen och oj vad de tog igen. När det var 23 minuter kvar stod det 3-0 när det var ca 5 minuter kvar stod det 3-3. Kunde det bli mer spännande? Englands spelare körde med fulspel och en spelare blev utvisad. Tills sist ledde matchen till straffar. Vilken dramatisk avslutning. Det var alldeles nervkittlande när de skulle skjuta bollen. Englands målvakt Hart betedde sig som en stor idiot och försökte psyka alla spelare. Till sist fick han ett gult kort för att ha gått för långt.. Flera spelare satte sina straffar tills det var dags för Guillermo Molins, som sköt i stolpen vilket ledde till Sveriges förlust mot England.

Jag blev imponerad när Sverige gjorde sin enastående upphämtning och vände 0-3 mot England. Tyvärr gick det inte hela vägen. Jag blev väldigt nervös när matchen avslutades med straffar, det brukar oftast inte gå så bra. Synd att det slutade såhär. Det hade varit kul att följa Sverige i final.

Nu ska jag ta och städa mitt rum, Hade så bra alla läsare och njut av sommaren!
XOXO Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0