Egypten

En fredag...

Ännu en dag är man förkyld. Jag är så trött på att vara det. Jag bara längtar efter att börja träna igen och sluta ha halsont hela tiden. Skönt i alla fall att vi snart ska resa iväg till Egypten. Jag längtar verkligen. Det ska bli så underbart med sol, värme och avkoppling. Jag är i stort behov av det nu.
Just nu har jag verkligen inte motivation till att plugga till högskoleprovet, det känns jobbigt, men ibland måste man ju ta sig i kragen och bara göra det.

Jag tror jag ska ta och måla lite ikväll. Det är inte så ofta det blir av tyvärr, men ikväll ska det nog bli av.
Nu ska jag nog ta mig en varm kopp te och jobba lite på ett powerpoint arbete jag har.
XXX Lisa




Kommentarer
Postat av: sofhia

Jag är så stolt över dig ska du veta som har gjort ett så otroligt bra arbete på så kort tid! En stor begåvning med ett stort plus i kanten;) Krya på dig nu!!!! <3<3<3

2009-03-14 @ 00:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0