En onsdag


Min nya ballongkjol! me likes it,


En onsdag...


Idag har det varit fullt upp. Dagen började med att jag sålde en del biljetter till min fest, som btw kommer bli en stor succé!
Längtar massor, 20:årsfest och allt.

Därefter drog jag och Erik till Vilbergen för att spela bowling. Eftersom förra gången var lyckad, vilket betyder spärr eller strike på varenda slag typ, så förväntade jag ju mig att det här skulle  ju gå bra.

Det gjorde det dock inte. När det gäller bowling har jag bra eller dåliga dagar, typ inget mitt emellan. När vi kom dit fick vi bana 13, han i kassan skrattade lite åt att det var bana 13 som om det var något fel på den. Vilket jag hoppas att det var eftersom bollen nästan jämt rullade åt vänster. Det kunde inte döda ens självförtroende ännu mer när en liten pojke runt 8-9 år gammal fick strike och spärr hela tiden. En serie 149 poäng, lägg av liksom! =P. Han typ skruvade klotet hela tiden. Det såg ut som om klotet skulle hamna i rännan, men håll i hattarna nu, det gjorde det förstås inte. Som tur var så var det en rätt dålig dag för både mig och Erik. Erik vann ju dock, men det ska jag allt ta igen! Vänta bara Erik..;-)

Efter allt bowlande blev vi förstås hungriga. Det är tufft med bowling! =P...så det blev det dags för att äta på pastasnäckan. Har ätit där så ofta så nu vet de typ vad jag ska beställa haha.

Senare blev det shopping med Emelie. Lönen hade ju kommit så hon sprätte pengar hon, och jag också förstås. Hittade ett superfint armband från OXXO, till slut efter mycket letande på stan.
 
Armbandet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0