Nya tider, nya möjligheter

Idag kändes det verkligen härligt ute. Man blev alldeles varm i solen. Ibland tycker jag så enkla saker kan vara så underbara. Jag skulle köpa lite akryllfärger och dukar så jag kan måla något fint till mitt rum så jag promenerade iväg i solen. Jag älskar att höra fåglarna kvittra och bara njuta av en promenad i solen. Då känner man verkligen att våren är här och sist, men inte minst så är sommaren på väg. Underbart!

Jag och Erik hade minst sagt en jättehärlig promenad i solen. Ett tips är att köpa en varm choklad och passa på att ta en promenad när det är soligt och mysigt.

Jag känner mig ändå rätt duktig idag eftersom både jag och Jessica fick till lite pluggande sådär på eftermiddagen också. Är lite nervös för högskoleprovet. Jag gillar inte tidspress, iaf inte när det gäller prov som man gärna skulle vilja ha lite extra tid på sig att göra.

Det ska bli kul att börja plugga tror jag. Det känns som om det blir många dörrar som öppnas, flera möjligheter till mycket.


Appråpå ingenting så har jag blivit jättesugen på att måla, men jag vet inte vad riktigt...
Har ni några förslag?
Här finns olika teman på bilder, något som ni gillar?

Bild 1


Bild 2


Bild 3


 Bild 4



Bild 5



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ekan!

2009-03-27 @ 09:40:56
Postat av: Martin!

Jag älskar bild 4! nåt sånt skulle va grymt snyggt om du fick till =)

2009-03-27 @ 10:03:20
Postat av: Erik

Jag får instämma med föregående talare om att bild 4 skulle bli snyggast. Annars tror jag att den första skulle kunna bli en vinnare. puss

2009-03-27 @ 21:13:15
Postat av: Sofhia

Jag får också ta och instämma med killarna! Fast bild 1 skulle bli min favorit om man bytte ut färgerna i blomman! Bild 3 skulle du göra riktigt snygg också vet jag, speciellt med din nya guldfärg!:D Vad kul att du har börjat måla igen! <3

2009-03-30 @ 00:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0