Tacos, tårta och "tiljard"

Idag har det varit fest från morgon till kväll. Erik den förskräcklige fyllde år. Dagen började med att jag, halvt sovande, grattade födelsedags"barnet". Sedan blev det promenad i solskenet för att köpa våran frukost sådär vid 11-snåret, det var lagom...

Senare bar det av till biljardhallen. Där steg spänningen. Först spelade jag och Sara mot varandra. Det var ytterst spännande match som tyvärr slutade med att jag stötte i 8:an aningen för tidigt. Sedan mötte jag Martin. Oj oj, här kunde man allt ta på spänningen. Jag gick segrande ur striden efter att Martin klantat sig aningen...
Sara blev våran biljardmästarinna.
När jag och Erik skulle köra kunde jag ju inte låta honom vinna, ens på hans födelsedag. Ja det var taskigt, men som de tävlingsmänniskor vi är skulle den andra bli sur om någon lät den vinna, trots allt.

Efter biljarden väntade sedan en storslagen fest, bestående av tårta, alldeles för mycket gott godis och trevligt sällskap. Erik ville verkligen njuta av sin stund i rampljuset så paketöppningen tog väldigt, väldigt lång tid. Efter kalaset var alla (lite för) mätta och belåtna. När vi kom hem igen slängde vi ihop lite tacos och blev ännu lite mättare. Nu ska vi rulla in till sängen på våra fulla magar. 

Imorn blir det fotodag!

Peace Out! /Lisa

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som om det blev en riktigt lyckad dag i mina ögon=D Du måste hälsa o gratta födelsedagsbarnet från mig! Vad kul att du ska fota imorgon, de bilderna måste jag få se sen^^ <3<3<3

2009-03-16 @ 22:52:39
Postat av: Sofhia

Oj glömde skriva att det va från mig^^

2009-03-16 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0