Varför?


Min tatuering

Varför har jag inte skrivit på länge?
Jag har inte haft tid och inte heller känt för att skriva, det har hänt en sak som verkligen sugit musten ur mig

Varför skriver jag nu?
Jag skriver för att skriva av mig. För att ta en paus från allt så att säga.

Varför gjorde jag en tatuering?
Jo, för att den var viktig för mig och för att jag tycker att det är snyggt med tatueringar (i måttliga mängder). Den står också för något otroligt vackert.

Varför är jag förkyld fortfarande?
För att min sömn inte är den bästa nu för tiden och sömn behövs för ett bra immunförsvar.

Varför är musik så viktigt i mitt liv?
Ärligt talat så skulle inte jag skulle fungera utan musik. Musik är som luft för mig. Musik kan göra en dålig dag till en bra dag, musik kan lätta upp stämningen. Musik gör mig glad helt enkelt.


Varför känns vintern så dyster för mig?

Jag är en människa vars humör styrs mycket av solen, så jag antar att mitt humör inte är lika glatt som på sommaren. Eftersom solen större delen av vintern är skymd bakom moln

Varför älskar jag att resa?
Jo, för att jag tycker det är underbart att få nya erfarenheter och uppleva nya kulturer. Dessutom är värmen, solen, det varma vattnet och solbrännan ett stort plus i kanten.

Varför är Twilightböckerna så otroligt bra?
Stephenie Meyer har verkligen ett unikt sätt att skriva. Det känns verkligen som om man vore där. Dessutom skriver hon spännande böcker. Btw, så kommer den 4:e boken ut (IGEN) imorn, den har varit slut både i London och i Sverige). Jag längtar verkligen efter att få läsa den.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hej babe. Kul att du skriver igen. Tatueringen är riktigt fin måste jag säga, nästan lika fin som i verkligheten. puss puss

2009-03-13 @ 00:26:14
Postat av: Alexandra

Snygg tatuering Lisa ! :)

2009-03-13 @ 19:02:04
Postat av: Sofhia

Håller med Erik!!!;)

2009-03-14 @ 00:21:28
Postat av: Flisan

Tjusigt :)

Breaking Dawn? Den hade du kunnat få låna av mig ju ;)

2009-04-01 @ 14:45:56
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0