Vårkänslor




Vår första grillning i vårsolen. Jag, Mli och Erik var för inte så länge sedan och grillade. Det var verkligen jättemysigt ute i naturen. Det handlar om att fånga de dagar när det är vackert väder tycker jag. Korvarna blev jättegoda och sällskapet var underbart bra!  Det är så man får vårkänslor av att bara vara i solen. Synd att det ska vara så blåsigt bara, däremot lär det nog vara väldigt härligt i Egypten om sådär 16 dagar. Superhärligt. Ska försöka fylla resväskan med lite värme till oss i Norrköping. Det kan vi behöva.
Hade bra! Kram på er



Grillmastern


Mli och jag : )


Vackert


Min "blunder"



Kärlek

Kommentarer
Postat av: MLI

mama, det är ju jag på en bild =) hiihhi

vilken fin dag det var!

nästa gång får det va varmare tycker jag!

PUSSSSSSS

2009-03-26 @ 13:00:49
URL: http://mliiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0