"Det är som moln från himlen"

'
Här är min outfit för idag, kör på jeansjacka, Monki-linne och jeanstights!

Idag fyller min underbara Sofhia 20 år! Det har jag, Titti, Issa, Marika och Fia firat på stan med presenter och god fika. Det blev en heldag på stan. Först åt jag och Fia mackan "Greken" på Fräcka Fröken, riktigt mumsigt! Därefter skulle Fia sminkas på Make up store. Nedan kan ni se före och efter. Under tiden Fia blev sminkad sprang jag runt på stan och letade solglasögon, det var jäääättesvårt att hitta några snygga. Hellst vill jag ha märkes, och ja jag är en märkesnörd, men jag tycker kvalitén oftast är mycket bättre när det är märkes. Det kan ju förstås variera. Har hittat ett par, men jag tänkte sova på saken så att säga. Testade även en del linnen på Vila. Hittade ett rosa linne som jag även lagt in bild på som jag gillade väldigt mycket, men det är lika bra o vänta med alla köp tills jag är 100 på att jag vill ha dem. Senare när Fia och jag träffade på Issa, Titti och Marika så tog vi ännu en fika. Vi tjejer kommer nog alltid tröttna på att fika. Man kan aldrig få nog av fikastunder, right?
Denna gång käkade vi på PAUS, jag åt en himelskt god glass, melon och jordgubb! Gud vad kul det var o sitta o flumma om allt möjligt från himmel och jord. Ett hett ämne var böcker! Allt från Harry Potter till Twilight.
Så där satt vi och pratade i timmar, jättemysigt. Jag måste bara citera Issa som beskrev den goda smaken av Kisella, "Du förstår inte hur det smakar, det är som moln från himlen!". Haha med den beskrivningen blir väl alla sugna på att testa denna smaksensation? ;-)







 
Här testar jag en topp på Vila, riktigt söt faktiskt!




Köpte detta fina nagellack idag! Jadoré Dior ;-)


Även denna fina eyeliner gick inte att vara utan efter denna shoppingtur!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gillar den rosa toppen, vill också ha! Dock för dyrt för fattigastudent jag... :(

2009-05-11 @ 20:54:06
Postat av: Issa

Hahah!! Bra citerat måste jag säga ;D Skit snyggt linne också!!

2009-05-12 @ 08:16:25
Postat av: Flisan

Jag gillar också rosa toppen :D Ta den! ;)

2009-05-12 @ 14:08:10
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: Flisan

Köket är bäst :D vi får ta tag i din utbildning till sommarn när du jobbar lite mer! Jag har ju lovat att jag ska utbilda dig ;) Jag vet inte om jag alltid är så speedad, men jag brukar tänka att om i alla fall jag är på bra humör och är sprallig så kanske nån mer orkar dagen igenom :) Kram

2009-05-12 @ 22:25:21
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0