En fredagkväll



Kom hem för ett tag sedan. Ikväll var jag och bowlade med några goda vänner. Det var mycket trevligt. Efter Jessicas och min vinst så satte vi oss på Asken för att fika. Själv var jag proppmätt så det blev bara lite nötter för min del. Det blev en hel del skratt och knasiga citat.   

Igår hade vi personalfest på Otten. Det var en mycket trevlig kväll med god mat och en massa dansande. Det blev även ett spektakulärt uppträdande från Niklas som ägde scenen. Ska bli kul o se de videor som spelades in.
Jösses vad mycket vi dansade igår. Jag har träningsvärk må jag säga, men det var värt det.
Denna fredagkväll är det lugnare takter som gäller. Har precis lyssnat igenom flera underbara balader som Helena Sjöholm - Gabriellas sång, David Grey - This years love m.fl.
Underbara låtar som är sköna att sjunga med till, speciellt Gabriellas sång. Den är verkligen en favorit. Jag tycker budskapet är väldigt fint och betydelsefullt.
Funderar just nu på att ta tag i mitt ostädade rum innan jag ska sova. Ibland känns skillnaden så liten när man har städat rummet ett bra tag. Får ta o bli mera effektiv med städningen.
Idag slog det mig att jag ska ta tag i min bok snart. Har skrivit en del på en bok som heter en "Borttappad identitet". Jag ska leta fram lite motivation så det händer något med den. Har ju en del vänner som är spända på att få läsa den så det vore kul att få den klar även för min egen skull så klart.

Dags att lämna datorn nu!
XOXO Lisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool bild! Jag tycker verkligen att du ska börja skriva på boken igen. Jag är väldigt sugen på att läsa den. Sen tyckte jag det stod nånstans att du hade vunnit på bowling? Gratulerar! Du vet att jag unnar dig all lycka, förutom när du spelar mot mig... :P Pussar

2009-05-09 @ 00:14:15
Postat av: Flisan

Det va en sjukt bra personalfest :D Alla var ju helt tokiga :D

2009-05-09 @ 15:37:15
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0